Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Εκδρομές


Από νεανικής ηλικίας μου άρεσε η αναδρομή στο παρελθόν.Μετείχα στις σχολικές εκδρομές(1950-1957)που είχαν χαρακτήρα μορφωτικό με επισκέψεις σε ιστορικά μνημεία,αρχαιολογικούς χώρους,τοποθεσίες φυσικής καλλονής.Τις συνέχισα σαν φοιτητής(1958-1962).Εκτός όμως από τις ομαδικές ευκαιρίες περιώδευα τους αρχαιολογικούς χώρους της Αττικής και, λόγω του ιστορικού και αρχαιολογικού τμήματος που φοιτούσα,διδάχθηκα εμπειρικώς τα μελετώμενα.Μου έχουν αφήσει αλησμόνητες εντυπώσεις.Κάποιους απ'αυτούς επισκέφτηκα μετά 40 και πλέον χρόνια!(Κεραμεικός,Βραυρώνα,Ελευσίνα,Αρχαία και Ρωμαϊκή Αγορά)


Δεν περιωρίστηκα μόνο στον Ελλαδικό χώρο.Πήγα μόνος μου η με groupe στην Ευρώπη,Β.Αφρική,Μέση Ανατολή,Ινδία,Κίνα ,Σιγκαπούρη.Έχω βιβλιοθήκη από σχετικά τουριστικά βιβλία.Έχω επισκεφτή πολλά Μουσεία κι όχι μόνο αρχαιολογικά(Πινακοθήκες,Ενυδρεία,περιβαλλοντικά ,ζωολογικούς κήπους ,μουσεία πόλεως.) Κατά τα διαλείμματα μεταξύ εκδρομών εύρισκα την ευκαιρία να επισκεφθώ Μουσεία και αξιοθέατα των Αθηνών πολλάκις.


Πιστεύω ότι οι εκδρομές μηδέ των φυσιολατρικών εξαιρουμένων αποτελούν ευκαιρίες εκλεπτύνσεως του καλλιτεχνικού και αισθητικού μας τεμπεραμέντου,αναπτύξεως του ομαδικού πνεύματος,εδραιώσεως του θεσμού της φιλίας,κατανοήσεως μεταξύ των διαφόρων κοινωνικών ομάδων και λαών.14-7-09 Ελευθερόφρων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου